JOM KLIK!!

Tuesday 10 January 2012

SET B - BREASTFEEDING

Set kedua yang saya ingin kongsikan adalah Set B. Set B adalah gabungan 4 jenis vitamin yang sesuai untuk diamalkan oleh para ibu yang menyusukan anak. Antara 4 jenis itu termasuk:


Set ini disediakan khusus untuk para ibu yang sedang menyusukan anak.  Mengapa saya berkata demikian? Mari kita imbas kembali kelebihan keempat-empat vitamin ini:

  • B-Complex - Diperlukan oleh badan untuk menjadikan tubuh kita lebih bertenaga yang boleh mendorong ke arah penumpuan otak yang fokus & emosi menjadi lebih stabil. Di samping itu, B-Complex juga boleh membantu memelihara kulit, rambut dan juga kuku supaya nampak lebih sihat & bermaya.

  • Vita-Lea - Juga dikenali dengan Multivitamin dengan formula zat besi. Vita-lea merupakan vitamin yang diformulasikan khusus dengan 28 vitamin & mineral yang penting untuk meningkatkan kesihatan secara menyeluruh.

  • Vita-C - Bertindak sebagai antioksidan yang membantu untuk meningkatkan sistem imunisasi badan. Di samping itu, seperti yang diketahui ramai, Vita-C juga adalah vitamin yang menyumbang ke arah kulit yang cantik! 

  • Alfalfa Complex - Bertindak sebagai perangsang untuk meningkatkan penghasilan susu ibu, yang kaya dengan pelbagai jenis zat termasok kalsium, fosforus, zat besi, dan magnesium serta klorofil, bioflavoid, pelbagai mineral surih & vitamin.

Secara keseluruhannya, SET B ini adalah gabungan lengkap bagi ibu-ibu yang menyusukan anak untuk memastikan penyusuan mengandungi zat yang lengkap. Dengan SET B, para ibu tidak perlu risau akan khasiat & kuantiti susu yang dapat disediakan untuk bayi anda. Kita sedia maklum, susu ibu adalah susu yang paling penting dalam menyalurkan segala zat-zat & vitamin keperluan bayi, bagi tumbesaran yang lengkap.

Jadual Pengambilan: 1 biji setiap vitamins

** Untuk ORDER sila CLICK SINI 


Bagi yang ingin dapatkan Pek Trial Mini, sila email next2ushop@yahoo.com. Pek Mini hanya boleh didapati di sini atau di jaringan Euphoria GBS sahaja. Ia TIDAK disediakan di mana-mana cawangan SHAKLEE.Harap Maklum.


Regards,


No comments:

Post a Comment