JOM KLIK!!

Monday 6 February 2012

SET F ~ FEMININE / WANITA


Set F merupakan gabungan vitamin yang dikhaskan untuk wanita tidak kira sudah berkahwin atau belum. Set kewanitaan ini biasanya bertahan untuk 4 bulan pengambilan.

Set F merangkumi:
  • Vita-E Complex
  • Alfalfa Complex


Kehadiran E complex di sini boleh menggalakkan pertumbuhan kulit & rambut supaya menjadi lebih sihat disamping mengurangkan kesan parut. Vitamin E merupakan vitamin antioksida memainkan peranan penting dalam pencegahan kanser & penyakit kardiovaskular.

Kehadiran Alfalfa Complex pula melawas dan mencuci perut yang memudahkan proses pembuangan lemak yang telah dipecahkan. Kekayaan Alfalfa dengan pelbagai zat seperti calcium, magnesium, phosphorus, pottasium, dan lain-lain semestinya menjadikan tubuh badan kita lebih berseri dan bertenaga.

Pengambilan Alfalfa memerlukan pengambilan air yang seimbang dengan pengambilan kuantiti alfalfa. The more we take the more we have to drink.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Jadual Pengambilan: 
1 biji sehari - Vitamin E
3 biji sehari - Alfalfa Complex


** Untuk ORDER sila CLICK SINI 


Bagi yang ingin dapatkan Pek Trial Mini, sila email next2ushop@yahoo.com. Pek Trial Mini hanya boleh didapati di sini atau di jaringan Euphoria GBS sahaja. Ia TIDAK disediakan di mana-mana cawangan SHAKLEE. Harap Maklum.


Regards,

No comments:

Post a Comment