JOM KLIK!!

Saturday 21 January 2012

SET D - SKIN CARE/ KESIHATAN JANTUNG

Bagi mereka yang mempunyai masalah kulit seperti kulit kering, sensitif, jerawat dan sebagainya, disyorkan untuk mencuba Set D yang merupakan gabungan produk untuk penjagaan kulit.

Set ini merangkumi 3 jenis produk termasuk:
  • B-Complex
  • Vitamin C
  • Vitamin E Complex 

Ketiga-tiga produk ini merupakan asas dalam menjaga kecantikan kulit berikutan fungsi setiap satu nya adalah merangsang sel-sel kita untuk berada dalam keadaan optimum. Namun begitu, dalam kehidupan harian, pemakanan yang semakin tidak terpelihara menyebabkan badan kita kekurangan nutrisi yang sepatutnya dan akhirnya cenderung ke arah keletihan yang menyebabkan kulit kita menjadi letih dan tidak mudah dijangkiti jerawat, kusam & jeragat.

B-Complex
  • merupakan vitamin yang membantu kestabilan hormon dan mengoptimumkan penumpuan serta fokus. Secara tak langsung, vitamin ini menjadikan kita lebih bertenaga dan bersemangat dalam melakukan tugasan harian. Apabila kita dalam keadaan segar & bertenaga, maka prestasi diri juga akan meningkat & menjadikan kita yakin dalam menjalani kehidupan harian.

Vitamin C
  • merupakan vitamin yang secara amnya diketahui ramai untuk memelihara kulit secara luaran & dalaman. Vitamin ini juga bertindak mempercepatkan proses penyembuhan luka & memperbaikan tisu-tisu yang telah rosak.

Vitamin E Complex 
  • merupakan vitamin antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser & penyakit kardiovaskular. Ia memperbaiki tisu & memelihara pembekuan darah yg normal dan penyembuhan., mengurangkan parut. Juga Menggalakan kulit & rambut menjadi sihat dan membantu mencegah anemia.


** Untuk ORDER sila CLICK SINI


Bagi yang ingin dapatkan Pek Trial Mini, sila email next2ushop@yahoo.com. Pek Mini hanya boleh didapati di sini atau di jaringan Euphoria GBS sahaja. Ia TIDAK disediakan di mana-mana cawangan SHAKLEE.Harap Maklum.


Regards,






No comments:

Post a Comment